fredag 19. april 2013

Spindelvevsjal med kant

 
Jeg er ferdig med spindelvevsjalet mitt. Dette har jeg strikket med kant.
 
 
Jeg gjør ferdig antrekket mitt til Stevens konfirmasjon.
 
 
Jeg er ikke slik bunaddame. Jeg har aldri hatt lyst på en bunad. Da jeg var liten hadde jeg bunad til jeg var 12 år. Den siste hatet jeg. Jeg ville ikke gå i bunad , men måtte. Siden da har  aldri ønsket om en bunad kommet til meg.

 
Jeg har lyst å begynne enda på et sjal, men skal vente.

 
Ble fornøyd med fargekombinasjonen. Jeg har lenket til dette mønsteret noen innlegg foran.



Selv om jeg tar meg tid og lever i nuet går tiden fort, ukene suser avgårde og det går fort fra helg til helg.
Jeg er så glad for kommentarene jeg får, tusen takk.
Jeg ønsker deg en god fredag!

3 kommentarer:

  1. Takk for hilsningen.Er så morsomt med disse mormorbarna:-)
    Sjalet ble utrolig lekkert da.
    Apropos bunad,det er noe herk å ha på seg,men fordelen er at man slipper å tenke på hva man skal ha på.
    Skal bruke bunad om 2 uker,tror den da blir litt trang...
    Vurderer annet antrekk;-)

    Ha en flott vårlig helg:-)

    SvarSlett
  2. Wauw - det er fantastisk smukt. Flot arbejde !!

    SvarSlett
  3. Hei Rita
    Disse sjalene dine er rålekre!!! Så flott antrekk du har til Stevens konfirmasjon.
    Jeg har dårlig råd for tiden, så jeg skal finne noe i skapet mitt. Men jeg tror det blir den røde flettekjolen jeg strikket for et år siden, som da også ble brukt til en konfirmasjon. Så tar jeg Oleanajakka mi over.
    Jeg er heller ingen bunaddame, selv om jeg jobber på Husfliden og hadde et inlegg om bunader i forrige uke.
    Det har aldri vært noen tradisjon i min familie (faren min er jo Spansk)så jeg har ikke ønsket meg noen bunad, jeg heller.
    Jeg "vasser" jo i det på jobben, det får holde, hi hi.....
    Er du like avslappet som meg før konfirmasjon?(vi skal ha den 4.5)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk